Justerbare camberstag til passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Finnes det noen stag eller noe til disse bilene? Det er en framhjulstrekker. Nytter nok ikke med foringer da det er snakk om mer senk enn 30mm... skal ha nye framdekk så tenkte jeg skulle se om det gikk an å beholde de litt lengre denne gangen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,det finnes !! Men det koster.....: rolleyes Men man må nesten det opp imot å skifte fremdekk to ganger i året. Så man tjener de forsåvidt inn igjen fort vil jeg tro.

cpparms.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg forstått det rett at jeg da må ha 4stk av disse? http://shop.achtuning.com/index.asp?PageAction=VIEWCATS&Category=1089 Får heller montere orginale og fjærer og dempere ;)
Nei det der er jo noe H&R stabstag greier......har søkt litt å det ser ut som enten CPP er konk eller så er det ingen som selger slike lenger. Turbofun.no har jo noen "justerbare" foringer som visstnok skal funke bra selv på godt senka biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk... mulig jeg kjøper de foringene, men har liten tro på at de klarer å ta inn nok til at det blir så mye bedre. Noen som har erfaring med de foringene? Om noen her inne skulle finne noen slike justerbare stag til passat så hyl ut!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er kun CPP som lager/lagde slike justerbare stag. Har ikke funnet de igjen noen plasser på nettet så mulig de er konk eller sluttet å lage de. Men det var en ganske stiv pris på de husker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant disse CPP - End Links: Front Upper Control Arms (STREET/RACE) - 98-02 Passat - 4pc Part#

Qty @ Price: $599.95

på denne siden http://www.newdimensions.com/catalog/suspension/default.asp?product_group=cpp_all&action=step_two&title=CPP%20Products Har ikke sjekka om de er mulige å få tak i.

Der har du de ja !! Som du ser koster de litt....men CPP har jo mye rart av justerbare ting å tang da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.