#1 Skrevet Mars 25, 2009 Legger den her, har jo med felg/dekk å gjøre Gjerne i nærheten av Drammen. Albjerk skulle ha ca 3000kr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 3000 var mye ja. betalte selv 1680kr hær i trondheim. noe snapdrive i nærheten av deg da? mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 Normalt tar de fleste firmaer her i området fra 1000-1500kr, alt etter hvor hardt bolter sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 Dette var priser som var mer normale. De skulle ha 2000kr bare for å sjekke, så kom justering i tillegg. Har Snap 10 min borti gata her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 1300kr her. De har ny 4 hjulskontroll maskin. det er ikke på møller. Men tror prisene varierer om det er justering bak og..?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2009 Ikke akkurat i nærheten, men Oslo er jo ikke så langt heller..? http://www.forstillingspesialisten.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2009 Ikke akkurat i nærheten, men Oslo er jo ikke så langt heller..? http://www.forstillingspesialisten.com SUPER service! Men lurer på om de fortsatt holder på. Ser tomt ut der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2009 Flyttet fra Esso på Brobekk, holder til her: Persveien 22, 0581 OSLO. ( inne på tomta til TINE) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2009 Kjører ofte forbi der, har lager på Nedre rommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2009 NAF typisk under 1000 for kontroll, og så tar de vel 500 for å skru tror jeg. Sist jeg hadde etter senking kom det på ca 12-1300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2009 1000-1500 her i området. Vurderer å ta den her nå, http://www.leikangerauto.no/latest/3d-hjulstillingsapparat.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har betalt ca 1000 for kontroll og justering før sluttkontroll Isachsen bilverksted, Solbergelva.. Dette er et ryddig verksted Bruker de hver høst og vår etter justering av høyden på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2009 1300kr her. De har ny 4 hjulskontroll maskin. det er ikke på møller. Men tror prisene varierer om det er justering bak og..?! Hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2009 spørs helt på om du har multilink eller mcpherson også. vi tar i hvertfall 1700 på møller for å justere da inkl kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg har betalt ca 1000 for kontroll og justering før sluttkontrollIsachsen bilverksted, Solbergelva.. Dette er et ryddig verksted Bruker de hver høst og vår etter justering av høyden på min Vet du om de har peiling på Quattro og camber bak på disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 5, 2009 Har ett lite spørsmål når det gjelder 4-hjulskontroll. Har det noe betydning hvilken dekk\felger som sitter på når man tar denne kontrollen, eller er dette helt ubetydelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 5, 2009 Har ett lite spørsmål når det gjelder 4-hjulskontroll. Har det noe betydning hvilken dekk\felger som sitter på når man tar denne kontrollen, eller er dette helt ubetydelig? Hjulvinkelen vil ikke forandre seg om du skifter hjul. Ergo, ha på de som du vet er runde, og ikke de du er usikker på. avhengig av hvilket utstyr som blir brukt, men dette kan påvirke, men aner ikke om det påvirker noe som er av betydning. betalte forøvrig 1000,- for kontroll og justering på min, merkeverskted på steinkjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...