Devil eyes til A6 C5 med xenon

Anbefalte innlegg

Hei

Har lett litt her og der, og irriterer meg grønn over at det ikke finnes devil eyes-lykter som kan erstatte mine org. lykter som har xenon orginalt. Noen som vet andre steder man kan lete? Er det vanlig å få kjøpt "styling-lykter" hvor man kan beholde org. xenon?

 

Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har lett litt her og der, og irriterer meg grønn over at det ikke finnes devil eyes-lykter som kan erstatte mine org. lykter som har xenon orginalt. Noen som vet andre steder man kan lete? Er det vanlig å få kjøpt "styling-lykter" hvor man kan beholde org. xenon?

 

Fredrik

 

Jeg kjøpte det på min a6 2.7 biturbo 99 modell hos http://www.streetdesign.no .. de kommer med H1 Xenon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss. Tusen takk :D Men kan jeg med dette beholde org. xenonen min? Er det slik å forstå? Har aldri ettermontert lykter på biler som har xenon.. Ser for meg det er noe mer avansert da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss. Tusen takk :D Men kan jeg med dette beholde org. xenonen min? Er det slik å forstå? Har aldri ettermontert lykter på biler som har xenon.. Ser for meg det er noe mer avansert da..

 

Slik som de sa det så var det plugg and play.... de skulle legge ved H1 xenon pærer for de kommer ikke med lykta ved salg, men jeg kjøpte greier der til min audi for nesten 7000 så de skulle slenge det med :)

 

MEN spør du å for å være sikker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan man ikke bare bruke den pæra som sitter i bilen fra før? Vettafaen hvordan xenon fungerer egentlig, men..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten disse: http://www.streetdesign.no/?id=30601 ? Så jo svært smood ut.. Har du bilder av dem montert på din bil?

 

Jepp der er de.. Jeg er på jobb men, RS6 fronfanger, devil eyes å øyelokk ligger i huset å godgjør seg til jeg kommer hjem.. skal legge ut bilen etter at jeg har fått på dette, tonet rutene, fått på B.I.G intercooler å 19"..... PS: you have PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan man ikke bare bruke den pæra som sitter i bilen fra før? Vettafaen hvordan xenon fungerer egentlig, men..?

 

Ikke jeg heller jeg er JDM bygger ikke VAG bygger hehehe, hakke peiling : smil :, vet ikke hva de orginale xenon lyktene heter jeg.. H1-H4-H7 osv???? men de vet de på streetdesign

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller jeg er JDM bygger ikke VAG bygger hehehe, hakke peiling : smil :, vet ikke hva de orginale xenon lyktene heter jeg.. H1-H4-H7 osv???? men de vet de på streetdesign

Skal sende dem en mail å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke xenon-lykter da H1 er sokkel for halogen-pære. A6 C5 har D2S-pære og FK er vel eneste leverandør jeg vet om som leverer "stylinglykter" godkjent for xenon.

 

Nå vet jeg ikke hvordan tilkoblingen på originalballasten ser ut, så vet ikke om du kan benytte andre type pærer på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke xenon-lykter da H1 er sokkel for halogen-pære. A6 C5 har D2S-pære og FK er vel eneste leverandør jeg vet om som leverer "stylinglykter" godkjent for xenon.

 

Nå vet jeg ikke hvordan tilkoblingen på originalballasten ser ut, så vet ikke om du kan benytte andre type pærer på denne?

 

 

HVA????

SÅ de på streedesign har JUGD meg mitt i planeten???????

PS: hva å hvem er FK??? felleskjøpet?? hihihi sorry

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVA????

SÅ de på streedesign har JUGD meg mitt i planeten???????

 

Står ingenting på sidene om at det er xenon-lykter, kun at det er xenon-look. Såvidt jeg vet er det ingen som leverer devileyes godkjent for xenon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Tommy her. Står Xenon Optikk linse, som skulle tyde på at de har utseende til xenon, ikke er orginale xenon lykter :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ingenting på sidene om at det er xenon-lykter, kun at det er xenon-look. Såvidt jeg vet er det ingen som leverer devileyes godkjent for xenon.

 

FAN han svarte hælvete jeg SPURTE de om de kunne brukes med de ORGINALE xenon pærene jeg allerede hadde for jeg vill IKKE bytt bort de til de vanlig dritt lys "ja da det gikk så greit så" fikk jeg til svar...........

Vet om noen som får høre så øra flaggerer i morgen.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Tommy her. Står Xenon Optikk linse, som skulle tyde på at de har utseende til xenon, ikke er orginale xenon lykter :o

 

 

Ok. la oss si sokkelen går over ens med litt modifisering, og hva om jeg setter i xenon pærer i disse lyktene, hva vil skje da??

La oss si min mekanikker får til det (han får til ALT), han bygger min andre bil for tiden

Tar hele dritten fyr?, smelter det?

Hva KAN skje??

:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. la oss si sokkelen går over ens med litt modifisering, og hva om jeg setter i xenon pærer i disse lyktene, hva vil skje da??

La oss si min mekanikker får til det (han får til ALT), han bygger min andre bil for tiden

Tar hele dritten fyr?, smelter det?

Hva KAN skje??

:confused:

 

Snakket med en kar på BS og han sa at disse lyktene kunne ombygges men da gikk garantien ut...

Tror ikke de smelter nei:P xenon blir ikke like varmt som halogen blir...

Leter selv etter slike lykter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan de ombygges slik at man kan bruke org. xenon da tro? Hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan de ombygges slik at man kan bruke org. xenon da tro? Hmm

 

jeg vet ikke hvordan det er med den automatiske justeringen av høyden da, om det er mye jobb?!?!

men ellers så vil jeg tro at det ikke er noe problem nei...:)

Det er sikkert de som vet dette bedre enn meg:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan de ombygges slik at man kan bruke org. xenon da tro? Hmm

 

DISSE lyktene ER med ombygnings sett FOR XENON..... snakka med streetdesign.no igjen idag

så LØP Å KJØP

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet ikke hvordan det er med den automatiske justeringen av høyden da, om det er mye jobb?!?!

men ellers så vil jeg tro at det ikke er noe problem nei...:)

Det er sikkert de som vet dette bedre enn meg:P

 

Med ombygnings settet som kjøpes sammen med disse lyktene så er det det samme som org, med justering ovs..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan de ombygges slik at man kan bruke org. xenon da tro? Hmm

 

Bare bestill ombygnings settet både for bi xenon å hoved xenon kit :) snakk med TOR på streetdesign

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da mener jeg det smaker mer enn det koster. Og jeg har per dags dato ikke sett ombyggingskit som er like bra som orginal.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel 6000k er ikke så ille det.. er det vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.