#26 Skrevet Mars 26, 2009 Fargetempen får du jo som du vil, men er andre ting som ikke er kvalitetsmessig like bra.. Min personlig mening her. For eksempel tenne-tiden. Dvs. fra du slår på langlysbryteren til faktisk lyset står på. Har sett eksempler på at det tar flere sekunder. Er og ting som at strømmen slår gjennom hele karroseriet og skader andre komponenter når man slår på lysene, pga dårlig isolering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg har det light lag'en allerede på mine org lykter.. aldri vært borti xenon før 1.5 mnd siden på natterstid ja, slo på hel lys fra nærlys å trudde det var mye vei dritt på lyktene, tok 5-10 sek før de VIRKELIG slo til, å da lyste det jo fan imeg bedre en gods toget som jeg hadde på siden av meg mot oppdal (nesten).. Men etter en stund med hel lys for så å blende ned og opp igjen var reaksjonen som man skulle skru på en bryter, de slo seg på full styrke TVERT.. å hva er det?? jo det er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...