Anbefalte innlegg

Hei er de noen som kan forklare vordan man monterer en chip? å eventuelt noe bilder?

å om vordan man ser at de må loddes eller bare klikkes på plass. å om jeg må fjerne noe å så sette inn chipen.

Åpnet hjernen i dag for å sjå. Men shunte ingen ting hehe

Dette gjelder altså en Audi S4 AAN 94 mod.

Takk for alle svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss ecuet har sokkel til chippen er den berre å bytte ut. Kor i verda held du til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. jeg holder til i Trondheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er usikker på dette selv... Hva slags sokkel trenger man og hvor får man tak i det ? Loddingen kan jeg alltids få noen av førsteåringene som går elektro på Gløshaugen til å gjøre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sansynlig så har du sokler fra før av. Da er det bare å åpne hjernen, ta ut di gamle og sette inn di nye... Ganske enkelt. Bare passe på at di nye chippene blir satt inn riktig vei :) Tror jeg har noen bilder liggende fra når jeg chippa min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sansynlig så har du sokler fra før av. Da er det bare å åpne hjernen, ta ut di gamle og sette inn di nye... Ganske enkelt. Bare passe på at di nye chippene blir satt inn riktig vei :) Tror jeg har noen bilder liggende fra når jeg chippa min.

Så enkelte hjerner har sokler, og andre ikke, er det sånn å forstå ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hjernen min hadde sokler;) men va som skjer om man setter chipene feil vei da? Fikk satt inn chipene å fungerer bra har ikke merket noe feil.

Men takk for alle svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter du de feil vei så vil ikke bilen gå, enkelt og greit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.