#1 Skrevet Mars 25, 2009 Hvordan får jeg sjekket service på tysk bil? Har en Golf på hånden, men vil gjerne få sjekket serviceboken først. Jeg har fått tilsendt bilder av den, men hadde jo vært fint å sjekket om det stemmer med virkeligheten (har forresten understellsnr tror jeg) Noen som har tips? (Har ikke hørt med Møller, men hvis noen har erfaringer med at de er behjelpelige med det er det fint om du svarer her;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 Hvordan får jeg sjekket service på tysk bil? Har en Golf på hånden, men vil gjerne få sjekket serviceboken først. Jeg har fått tilsendt bilder av den, men hadde jo vært fint å sjekket om det stemmer med virkeligheten (har forresten understellsnr tror jeg) Noen som har tips? (Har ikke hørt med Møller, men hvis noen har erfaringer med at de er behjelpelige med det er det fint om du svarer her;)) Det er nok møller som er veien å gå for å finne historikk fra tyskland, så lenge bilen har hatt servicer på VAG der nede. Møller har i teorien ikke lov å levere ut denne informasjonen, men møter du på en hyggelig person er det ikke umulig at de hjelper deg å sjekke historikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 men møter du på en hyggelig person er det ikke umulig at de hjelper deg å sjekke historikken. ......akkurat.... Men takk for det, jeg antok at det var noe de i utgangspunktet ikke hadde lov til å opplyse om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 Hvis jeg ikke husker heeelt feil greier vi ikke å se historikk fra tyskland i det vanlige "oppslagsverket" vi bruker. Mener det ligger ett annet sted.. Men er ikke helt sikker altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 Hvis jeg ikke husker heeelt feil greier vi ikke å se historikk fra tyskland i det vanlige "oppslagsverket" vi bruker. Mener det ligger ett annet sted.. Men er ikke helt sikker altså.. Det ligger på ELSA;) Samme sted som PR-nummer, lakk kode osv ligger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 aha, der det er ja.. For man får jo ikke opp noe i mverk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2009 aha, der det er ja.. For man får jo ikke opp noe i mverk? Mverk får en bare opp den norske historikken ja, samt at man får ikke skrevet ut noe av det som ikke er gjort på det forhandler nummeret man er innlogga på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2009 Er det noen her på forumet jeg kan ligge med for å få dem til å sjekke i ELSA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2009 understellsnr er WVWZZZ1KZ7W234461 (tror jeg, var noe uleselig der så jeg måtte tippe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...