#1 Skrevet Mars 25, 2009 Skal bytte fjørene bak i morgen,er det like lett som jeg forestiller meg? Dvs skru ut bolten som holder demperen på plass nede,deretter bende ned nedre bærearm etc? Så detter fjøren ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg er er 99% sikker på at du må ha fjærklemme for å få ut orginalfjæra hvertfall. Det er mulig det går an å demontere "unødvenig" mye for å få bendt bærearmen lengre ned, men jeg hadde fjærklemme så jeg brukte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2009 Ok,men regner med du brukte noe annet enn Biltema klemmer? Har kun det tilgjengelig jeg,men mulig det holder og smekke på de klemmene.Hvis jeg jekker sammen demperen/fjørene,for så og slippe ned bærearmen? Får se litt på det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2009 Vis det bare er snakk om fjærer bak for du feie inn hit da:p Har ALT du trenger her:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2009 Vis det bare er snakk om fjærer bak for du feie inn hit da:p Har ALT du trenger her:p Hehe,bilen står på bukker pga forskjellige mods her.Så det er litt vanskelig atm. Men får forske litt i morgen. Ehh,det blir vell i dag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...