#1 Skrevet Mars 26, 2009 Lurer på hvor man får kjøpt Forte dyserens i Oslo. Har sjekket med Møller, bensinstasjoner og bilrekvisitabutikker, men har ikke hatt hell enda. Tips takk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2009 Hvorfor Forte? Kom hit, så skal du få en god pris på Omega sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 Bensin eller diesel? Vi har Diesel fuel conditioner, som man har på tanken. OG gas treatment til bensin biler, som også skal på tanken. Erik arnesen bryn Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 1.9 TDI Pumpedyse (AVF). Er det Forte som er å anbefale eller? Har prøvd den som "alle" selger som heter STP men vet ikke om det er samme innholdet og samme virkning (eller mangel på virkning). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 ... (eller mangel på virkning). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 1.9 TDI Pumpedyse (AVF). Er det Forte som er å anbefale eller? Har prøvd den som "alle" selger som heter STP men vet ikke om det er samme innholdet og samme virkning (eller mangel på virkning). Hva som virker best osv har jeg ingen formening om. Eneste jeg har god erfaring med er Forte Oil treatment. SOm man heller i oljen før oljeskift. Har blitt kvitt ventilheng/tikking ved å bruke dette. Men du må gjerne prøve å ha på 2stk flasker med diesel fuel conditioner på tanken din:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2010 Bensin eller diesel? Vi har Diesel fuel conditioner, som man har på tanken. OG gas treatment til bensin biler, som også skal på tanken. Erik arnesen bryn Audi Disse er fra Fortè? Er den safe på 2.0TDI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2010 Møller ensjø har. spør på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2010 eller så får du den på ebay regner jeg med der jeg har kjøpt ting fra forte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...