Lukter brent/olje/damp av klima`n

Anbefalte innlegg

Som topic sier så lukter det brent/olje/damp et-eller-annet når klima`n står på når bilen går på tomgang. Litt spesiell lukt, men minner iallefall mest om varm olje.

 

Jeg hadde samme greia ifjor vinter, men da forsvant det samtidig som snøen forsvant så det virker som om det er nå som det er kaldt og rått i lufta. Noen som har noen forslag til hva dette kan være, eller som har hatt samme problem selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he.... dette er vel relativt normalt når snøen legger seg på veien og det blir "varmt i hjelpen". Jeg har også det "problemet" at det lukter motor etter en morotur i snøen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da slår jeg meg nesten til ro med det.. Da er det vel pga fuktig luft og klin, så da er det jo greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativet er sprukne slanger, feks på åndingen din. Da vil det lukte litt når du står i ro. Evt at du har en liten oljelekkasje/svetting i nærheten av manifolden. :)

 

Lett å sjekke, bare for å være sikker. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.