#1 Skrevet Mars 26, 2009 Heisann! Skulle gjerne fått klarnet litt opp i dette ang opplagring i veiv/svinghjul! Er det slik at den eneste 20vt som hadde opplagring i veiv er 200 3b? (altså, da er det kun girkasser fra 200 3b som krever lager i veiv) S2, S4, S6 20vT har opplagring i veiv? Med andre ord kan alle 20vt kasser kan kastes opp mot hverandre unntatt kasse fra 200 3b? Er dim på alle ingående akslinger lik/splines? Takk for alle konkrete svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2009 Splines på kassene er ikke like, surra mye med dette når jeg skulle finne ut hva slags clutch og svinghjul jeg kunne bruke. CMG kassa mi trenger opplagring i svinghjulet, og andre S4/S6 har vel det samme. Mener å huske at orginale svinghjulet mitt (200 20v) ikke hadde lager i svinghjulet, men i veiva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 (endret) UrQ 20V og 200 20V har opplagring i veiva. ABY,AAN,ADU har opplagring i svinghjul men har dobbeltmasse svinghjul , 7A fra 20V og 3B fra s2 har opplagring i svinghjul men er et enkeltmasse svinghjul Her er det noen forskjeller altså , jeg tror ikke en "enkeltmasse kasse" har plass til dobbeltmasse svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 Her er det noen forskjeller altså , jeg tror ikke en "enkeltmasse kasse" har plass til dobbeltmasse svinghjul Jo men du må ha en spacer mellom gir og motor ABY har dette orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2009 Jo men du må ha en spacer mellom gir og motorABY har dette orginalt F&%¤.... dette viste jeg jo , husker det nå som du sier det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2009 Ja skjønner. Men for mitt vedkommende som er 3B motor med s4 6trinns kasse fra 2.2 så er det tut og kjør med enkeltmassesvinghjul med opplagring, samt clutch/trykkplate for enkeltmasse!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2009 Det medfører riktighet Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2009 (endret) 200 20V svinghjul, s4 motor og kasse fra 100 type 44. Hva trenger jeg av nålelager, spacer og trykkplate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2009 Trenger vel ikke mer da, ettersom du bygger om til lagring i veiv i AAn motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2009 Men trenger jeg da spacer? Lageret skaffes på møller, men har noen delenr? Så orginal trykkplate kan brukes? Lamell er vel det samme bare splinsen stemmer overens? Mange spørsmål nå men sånn er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2009 Du trenger ikke spacer mellom girkasse/motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2009 Flott, en ting mindre å tenke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2009 Mao så vil en 3b passe rett på kassa og svinghjulet til en 90 mod 100 quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2009 Mao så vil en 3b passe rett på kassa og svinghjulet til en 90 mod 100 quattro? Om det er en 200 3B så ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2009 Denne er fra en 91 s2. Er det forskjeller på disse to? Er opplagring i veiva på denne også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2009 Denne er fra en 91 s2. Er det forskjeller på disse to? Er opplagring i veiva på denne også... S2 har opplagring i svinghjul mens 200 har i veiv men er bare å bytte svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2010 Har kjøpt et svinghjul med tilton 3plater uten opplagring. har aan veiv som da har opplagring i svinghjul!. inngående aksel i girkasse er for kort tror jeg til og bruke nållager i veiv? noen løsninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...