Anbefalte innlegg

jeg har en audi coupe 90 mod. så lurte jeg på en ting! oppe på dasjbordet på midten sitter det en føler. (det er noen riller der) tror det har noe med klima og gjør.

så om du ser det fra under siden så sitter det en el motor som er koblet til føleren med en slange. (vil anta at det er en slags pumpe som drar luft inn til føleren)

det jeg lurer på da er om jeg kan fjerne den motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren er til for å suge luft gjennom røret og forbi føleren.

Uten motor blir lufta stående stille i røret. Dermed kan tempen i coupeen endres relativt mye uten at føler tror tempen er ute av forhåndsinnstilt nivå. På kalde dager blåser klima alt for varmt. På varme dager blåser den alt for kaldt.

På kalde dager med kupevarmer på forhånd risikerer du at klima blåser kaldt.

Klimaen blir helt umulig og du blir ikke tilfreds med tempen selv om du stiller den ned på 18 grader fordi det er for varmt eller opp på 27 fordi det er for kaldt.

Fjern heller håndbrekket, passasjersetet eller bakvinduet enn denne motoren........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. får se om jeg kan flytte den litt da. evnt bygge om festene til denne... (holder på med ett lite prosjekt som innebærer at det blir ei skuffe i dasjen på passasjer siden) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.