Godkjenning av senking på biltilsynet i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått EU godkjent Scirocco'n.

Eneste anmerkning jeg fikk var at senke settet ikke var skrevet inn på vogn kortet.

 

Har TÜV papirer på senkesettet, men dette er på tysk.

Vil dette bli et problem på biltilsynet?

Noen som vet om Biltilsynet på Lillestrøm (Kjeller) er vanskelige på slike ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått EU godkjent Scirocco'n.

Eneste anmerkning jeg fikk var at senke settet ikke var skrevet inn på vogn kortet.

 

Har TÜV papirer på senkesettet, men dette er på tysk.

Vil dette bli et problem på biltilsynet?

Noen som vet om Biltilsynet på Lillestrøm (Kjeller) er vanskelige på slike ting?

Så lenge det ikke er snakk om noe ekstrem senking og du har papirene i orden, pleier ingen å være vanskelig.

 

Du kan eventuelt ta kontakt med Åge Kristiansen ved Veitrafikkstasjonen i Oslo. Han er en av de som har med tekniske spørsmål ved ombygging av bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk.

Da regner jeg med at det går bra.

 

Det er kun snakk om 3cm senk. Det synes knapt at den er senket, ble avlsørt av røde fjærer og gule dempere. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet, de prøvde med forskjelige klosser under bilen. Men når jeg fant TUV papirene på fjærene, på tysk, var det ingen problem.

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.