#1 Skrevet Mars 26, 2009 Hei folkens: vinke : Det er sikkert noen her på forumet som kan si meg vilket alternativ jeg har når jeg må ha ny bensin pumpe til min Audi A4 1.8TQ 2002 mod. Syntes at ny orginal til 3500 kr er litt drøyt. Har sett litt på ebay, men hva skal jeg velge. Eller finnes det noe her på berget som kan brukes. Har hatt mange biler i min tid, men ikke Audi så her er jeg helt blank gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2009 Ingen som gidder å svare, det må være noen som har litt erfaring på dette feltet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2009 (endret) Har du spurt på noen andre steder enn møller? F.eks meca selger jo bosch pumper til en helt annen pris enn møller! Spør etter godpris så får du sikkert litt rabatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2009 kanskje denne fortsatt er til salgs? vet ikke om den er ny eller brukt. (anbefaler å kjøpe ny pumpe.) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130416&highlight=bensinpumpe+a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2009 Det er B6 du har siden det er 02 modell går jeg ut ifra? Om du først skal betale 3500,- for en pumpe er det likegreit og kjøpe en high flow pumpe som leverer en skvett.... Billigere blir den også med kursen som er om dagen.... http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=24_78&products_id=13869 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2009 (endret) Prisen er ikke hos møller,men Norsk Bildelsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2009 ja, enda værre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2009 ja, enda værre.... Hva mener du med det, er ikke det en butikk med gode priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2009 (endret) Nå har jeg ikke mye sammenligningsgrunnlag å stå på her, så tør ikke si så mye. Kan du ikke sjekke noen andre steder også da? Quattroco.no. Send mld og spør der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2009 om du har b5 så har jeg ei fra 96mod liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...