#1 Skrevet Mars 26, 2009 (endret) Som en del veit her sliter eg med att bilen går i limp mode av og til.. Idag koplet eg til vag-com og fekk provosert frem feilen:) accelrator positioning sensor inplausible signal Betyr dette att eg må skifte gass spjeld sensor?eller er det en annen måte og fikse dette på? Har lest litt rundt på nettet no, fant en som hadde gjordt rent spjeldet og opnet girboken til gass spjeldet, da ordnet det seg, so blir vel skruing igjen imorga da.. Fekk også oxygen sensor heating feil,men den forsvant når bilen kom i drift temperatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2009 Da ser det ut som feilen er fikset Gjorde rent gass spjeldet både den elektriske delen og mekaniske.. Siden har det ikkje vert noken feilmeldinger:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 og så kom feilen tilbake, det er tydlig att det er gass spjeldet som kødder.. Noken kjempe tips på reingjering av potmeterene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2009 da har eg re-sat gass spjeldet og det ser veldi bra ut.. Resettingen var extremt enkel so visst dette ordner mitt problem so er ivertfall eg happy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...