#1 Skrevet Desember 1, 2004 Lurer på om noen vet hva som lager kakkelyder fra bakenden av bilen min? Har fått Møller til å se om det er noe galt på hjuloppheng, de sier at de ikke kan finne noe galt med dette. Er det noe annet som kan lage disse kakke/bankelydene ved kjøring på ujevnt underlag? Eksosanlegg? Det er j..... irriterende. Rune Passat V6 TDI 4M Stasjonsvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2004 Det virker på meg som om de lydene du beskriver er de samme som jeg hadde framme på min A3. Det som gjorde det var noen foringer i forstillingen. Verkstedet fant det ut med en gang, og på Golf og A3 er/var det visst et problem med de foringene. På Passat vet jeg ikke om det er et vanlig problem. Uansett så burde de vel sjekke sånt hvis de har bilen inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2004 Forstilling er gjennomgått flere ganger, også gjennom den siste innkallingen fra Møller så der er det ikke noe å hente. Lyden kommer bakfra og hvis du sitter i baksetet så høres det meget godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2004 Mulig jeg uttrykte meg litt klønete. Det jeg prøvde å si er at det høres ut som at det kunne være noen foringer i bakstillingen din. At jeg nevnte forstillingen min var fordi jeg synes lydene ligner utfra det du forklarer, og det er selvsagt foringer bak som kan bli gåen også. I tilfelle synes jeg det er rart at de ikke har oppdaget det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2004 Ja, jeg ba de spesifikt sjekke foringer bak, men de påsto fortsatt at det ikke var noe galt.. Er Møller folka på jordet heller? Eller drøyer de bare tiden for å unngå ta slikt på utvidet garanti.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2004 Det betyr at kona vil ut. Du trenger ikke bry deg om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2004 Vært på Møller, dommen er at støtdempere bak må byttes pga foringer er slitt..? Noen som har noen kommentarer? Pris på Møller: ca 5100 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2005 Nå er bilen som ny! etter støtdemperbytte med tilhørende nye foringer etc. er bilen som ny! Ingen lyder å høre ved kjøring på ujevn vei. Betalte bare 30 % av rep.kostnader. Flott Service hos Møller Trondheim v/Walther. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2005 Har hatt samme problem på en Subaru Legacy, demperne ble byttet og problemet var borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...