#1 Skrevet Mars 26, 2009 Heisann, Jeg har en A4 B5 1997 modell, og i dashbordet så har jeg km-stand og tripteller osv. Men poenget mitt er det at jeg har flere (LCD?) display, og et/to av den har aldri fungert siden jeg kjøpte bilen? På dette bildet så vises det - 0.5 grader, dette displayet fungerer ikke hos meg. Hva kan jeg feilsøke for evt og fikse dette? er ikke like lettvindt med klimaanlegg jeg må "kode" for og finne ut ute-temperaturen. Takker for alle innspill Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2009 Det er ikke så enkelt som at det er skrudd av? Liten knott på undersiden av vindusviskerspaken, prøvd den? (med forbehold om at det er likt som på FIS.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2009 Er ingen knapper på spakene mine nei, utennom vindusspylerknappen. Akkurat sjekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2009 Dersom dette er samme konstruksjon som på C4 bilene så sitter det en liten lyspære loddet fast inni tempmålerdisplayet. Kan kjøpes hos Elfa for en femmer og loddes på selv. Hodet på pæra er litt for stort til plast-lysfordeler som derav må borres opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2009 Hvordan demonterer jeg for å få loddet på en ny pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...