Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har en A4 B5 1997 modell, og i dashbordet så har jeg km-stand og tripteller osv.

Men poenget mitt er det at jeg har flere (LCD?) display, og et/to av den har aldri fungert siden jeg kjøpte bilen?

143fdw0.jpg

På dette bildet så vises det - 0.5 grader, dette displayet fungerer ikke hos meg. Hva kan jeg feilsøke for evt og fikse dette? er ikke like lettvindt med klimaanlegg jeg må "kode" for og finne ut ute-temperaturen.

Takker for alle innspill

Mvh

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt som at det er skrudd av? Liten knott på undersiden av vindusviskerspaken, prøvd den?

(med forbehold om at det er likt som på FIS.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen knapper på spakene mine nei, utennom vindusspylerknappen. Akkurat sjekket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dette er samme konstruksjon som på C4 bilene så sitter det en liten lyspære loddet fast inni tempmålerdisplayet. Kan kjøpes hos Elfa for en femmer og loddes på selv. Hodet på pæra er litt for stort til plast-lysfordeler som derav må borres opp litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan demonterer jeg for å få loddet på en ny pære?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.