Bremselysbryter A4 B6- Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Heisann! Skulle bytte bremselysbryteren på A4en just nuh! Kjøpt ny på møller, som forøvrig ikke så lik ut som den gamle. Kontakta og alt passet så tenkte at dette kanskje gikk!

Først når jeg montere den igjen lyste ingenting.

Slettet en feilkode (00526) som lå inne, kobla bryteren litt på og av, men og da begynte jammen meg hele driten hele tiden, uavhengig om bryteren var "på eller av"! Tenkte at kanskje det bare var å ta av tenninga så var alt OK, men bremselysene lyste jo til og med om nøkkelen var tatt ut, så måtte koble fra hele bryteren.

Skulle sjekke feilkoder og da kom kode 01435 opp. Da begynte glødelampa og lyse, pluss at det blinka mange lamper ei stund.!

Noen som kan hjelpe??? : bh :: bh :

Bilde av bryteren. Den helsorte er den som satt der. Den har også regulering på "pinnen", noe den nye ikke har slik jeg ser det!

26032009096.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var d ikke mye hjelp å få! :P Sendt mail til Møller, så får vi se hva de sier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem løst! Måtte vris rimelig hardt siste halve centimetern, var redd for å ødelegge bryteren. Enkel operasjon for de som skal bytte i fremtiden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.