Anbefalte innlegg

Går det med 20" på b5? Med 225\40\20? noen som har erfariger med dette? Har sittet på en 02 a4 for å der gikk det helt gull! noen som veit?? trenger svar fort! hehe

Mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Har funnet ett sett jeg skal ha! Meen han husket ikke bredden på felgen eller impress. så håper det går!! Åssen impress på mest riktig? senker så mye det går! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/40-20 blir vel for stort og subber?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle nok hatt 30 profil. Altså 225/30/20. 40 er jop normal profil på 18" til disse bilene..

Men kan jo prøve, Lykke til uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meen på bildene ser det ut som det er ganske mye dekk strekk, å ser ut som det er veldig god plass? Er b6 så fryktelig mye større da? så dere trur ikke att det går? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene har impress på 42 å dek dim er 225-30-20! så da tar jeg sjansen på att det går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene har impress på 42 å dek dim er 225-30-20! så da tar jeg sjansen på att det går!

 

Vil tro det går bra ja, jeg hadde 8,5"X20" ET40 med 225/30R20 på min B5, dette var null problem selv med MYE senk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Må kjøpe ett nytt dekk da, siden ett dekk hadde fått en rift i løp av vinter lagringen.. sitter helt nye på dem så det var litt kjipt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.