S4 Bakfanger på A4 B6, hvilken type parkeringssensor?

Anbefalte innlegg

Har satt på en S4 bakfanger med ferdige hull i til PDC, er det noen som har peiling på hvilken type sensorer jeg trenger? Finnes det et slags kit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant dette på etka

8E0 054 630 A "Elektronisk Park.Assistanse (Bak), komplett med monteringsanv. og monteringsdeler, overlakking mulig"

dette settet inneholder: ultralydsensor, ledningsnett for ultralydsensor, summer (høytaler), styreenhet, ledningsnett for styreenhet parkeringshjelp

prisen som sto i etka (ikke helt oppdatert), regnet om til norsk valutta og plussa på moms: ca.2600kr (det er bare en veiledning da, sikker dyrere etter møller har tatt sitt :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant dette på etka

8E0 054 630 A "Elektronisk Park.Assistanse (Bak), komplett med monteringsanv. og monteringsdeler, overlakking mulig"

dette settet inneholder: ultralydsensor, ledningsnett for ultralydsensor, summer (høytaler), styreenhet, ledningsnett for styreenhet parkeringshjelp

prisen som sto i etka (ikke helt oppdatert), regnet om til norsk valutta og plussa på moms: ca.2600kr (det er bare en veiledning da, sikker dyrere etter møller har tatt sitt :P )

Det var dette settet jeg kjøpte, men de er til biler uten ferdig hull. De blir altfor små til fangere klargjort for PDC. Pakken der koster ca 3500-3700 hos audi uten rabatt. Mitt er forresten til salgs:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare ett lite spørsmål.. Hvis man ettermonterer parkeringssensorer.. Hvor integrert blir de i systemet i bilen..

Vil man kunne få de koblet mot en evt RNS510 så man får optisk visning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.