#1 Skrevet Mars 27, 2009 Har satt på en S4 bakfanger med ferdige hull i til PDC, er det noen som har peiling på hvilken type sensorer jeg trenger? Finnes det et slags kit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2009 fant dette på etka 8E0 054 630 A "Elektronisk Park.Assistanse (Bak), komplett med monteringsanv. og monteringsdeler, overlakking mulig" dette settet inneholder: ultralydsensor, ledningsnett for ultralydsensor, summer (høytaler), styreenhet, ledningsnett for styreenhet parkeringshjelp prisen som sto i etka (ikke helt oppdatert), regnet om til norsk valutta og plussa på moms: ca.2600kr (det er bare en veiledning da, sikker dyrere etter møller har tatt sitt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2009 fant dette på etka 8E0 054 630 A "Elektronisk Park.Assistanse (Bak), komplett med monteringsanv. og monteringsdeler, overlakking mulig" dette settet inneholder: ultralydsensor, ledningsnett for ultralydsensor, summer (høytaler), styreenhet, ledningsnett for styreenhet parkeringshjelp prisen som sto i etka (ikke helt oppdatert), regnet om til norsk valutta og plussa på moms: ca.2600kr (det er bare en veiledning da, sikker dyrere etter møller har tatt sitt ) Det var dette settet jeg kjøpte, men de er til biler uten ferdig hull. De blir altfor små til fangere klargjort for PDC. Pakken der koster ca 3500-3700 hos audi uten rabatt. Mitt er forresten til salgs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 bare ett lite spørsmål.. Hvis man ettermonterer parkeringssensorer.. Hvor integrert blir de i systemet i bilen.. Vil man kunne få de koblet mot en evt RNS510 så man får optisk visning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...