Fantastisk tråd om glassfiber!!!

Anbefalte innlegg

Ja, det sto faktisk mye interessant der! Har selv vært litt borti glassfiber-støping tidligere. Det er faktisk litt artig hvis man får det til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassfiber er en FIN ting!! Støpte en støtfanger til min forrige bil, og det ble ganske bra. Men det er en del arbeid for å få fin finnis!! MYE sliping og sparkling...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(bakfangerprosjektet mitt ble bra)

 

 

Har du postet bilde av denne tidligere? Hvis ikke så gjør det seg veldig godt med et bilde nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært inne på tanken om å bygge om originalfangeren foran og bak på 80'n ved hjelp av glassfiber. Men det har til nå kun blitt med tanken, nettopp pga at det er mye arbeid! Men hvem vet, kanskje jeg kan prøve å lage en "plugg" i allefall iløpet av vinteren? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært inne på tanken om å bygge om originalfangeren foran og bak på 80'n ved hjelp av glassfiber. Men det har til nå kun blitt med tanken, nettopp pga at det er mye arbeid! Men hvem vet, kanskje jeg kan prøve å lage en "plugg" i allefall iløpet av vinteren? ;)

 

Hadde jo vært utrolig rått og lagd en styling som INGEN andre har da.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært utrolig rått og lagd en styling som INGEN andre har da.. ;)

 

Akkurat den tanken som slo meg! :D Også får en det akkurat slik som en selv vil ha det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du postet bilde av denne tidligere? Hvis ikke så gjør det seg veldig godt med et bilde nå ;)

 

 

Det kommer =) Release datoen er ikke før i morgen klokken 19.00 på møtet til molde lokallag (regner med at jeg er der) + at jeg trenger et kamera som er bra.

 

Frontfangeren ligger faktisk forran skjema. Mulig jeg har den klar til i morgen!

 

Ingen andre har sånn som jeg har nå tror jeg.... Kanskje bakfangeren, da den fikk ett ganske ordinært RS lock.... Men uansett, ny bakfanger og frontfanger har da kun kostet meg 2400,- (dette er inkludert 1 liter lakk, 1 liter herder til lakken, 1 liter klarlakk, 1 liter tynner....alt dette standox + glassfiber, polyfill, spakkel spakkel spader(?) og en pizza og 2 burgere....en del kaffe og mye cola) Men det er noen timer med arbeid da =)

 

Så gjennstår skjørtene da.... De må moddes (utrolignok) slik at jeg kommer under med garasje jekk. Noe jeg forøvrig bare kan glemme forran å bak nå :/ Ikke så mye arbeid på skjørtene da. Må fikse en sprekk. Og fixe passform. (og det sier jeg dere, høres ut som en gammal mann nå men, ikke kjøp rieger sideskjørt.... det er mildt sagt dårlig passform!! Har samma prob som han med den blå lupoen i trffpunkt for noen utgaver siden hadde. Det ene skjørtet er for langt.....veeeldig langt og det andre er for kort. Har også hørt andre med samme problem) Men som sagt, bit av kake, gjennstår her.

 

Men, merk følgende.

 

Siste finnish på både bakfanger og frontfanger blir nok ikke før hælga/man-tirs da en lakkerer ikke alltid har tid. Men skal prøve å få bilder klar før alikavel.

 

Og jeg har aldri plasta før.......

 

Det ble mye tekst gitt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OI!

 

Uten å skulle avsløre for meget.

 

Hvor sterk må blinklyset framme være? =) Ehhh....tror jeg muligens sliter litt nå =) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk SMS fra Helge her nå... skulle hilse å si at han for øyeblikket "plaster" for harde livet!!!

Stakkars gutten står jo på! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på til 02.30 i natt jeg. Skal begynne nå i 10 tia igjen.

 

Alt lukter .....cind of funny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.