#1 Skrevet Mars 27, 2009 (endret) Er det noen i fra Langevågen som kan hjelpe meg med noe. Jeg er på jakt etter en som heter Stian som er født i 1987. Han kjøpte en grå Corrado okotber/høsten 08. Han er sjømann. Hele navnet, adresse, telefon nr. alt av interesse. Se gjerne PM eller sms 988 76 799 Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2009 Da må han i såfall ver tilflytta, ingen herfra me det navnet født i 87 så vidt meg bekjent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2009 Da må han i såfall ver tilflytta, ingen herfra me det navnet født i 87 så vidt meg bekjent:) Jeg begynner å bli usikker på om det er 87 mod nå. Navn Stian, kansje Einar. Han er på sjøen nå tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2009 Veit om en som hete Stian Einar som bor i langevågen, husker ikke etternavnet men skal prøve å finne det ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2009 Sto en kar med en ls regga grå corrado under broa ved fullstoppen på innfartsvegen med panseret åpent i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2009 Sto en kar med en ls regga grå corrado under broa ved fullstoppen på innfartsvegen med panseret åpent i går. Denne har BC reg. Denne her sto vel også med panseret åpent langs gata i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2009 Denne har BC reg. Denne her sto vel også med panseret åpent langs gata i går. Godt mulig det var bc. Er ikke alltid husken er like god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...