VW Touran, får ikke åpnet luke på dashbord (hjelp!)

Anbefalte innlegg

Plutselig får jeg ikke åpnet luken oppe på dashbordet, vet noen hva dette kan komme av ? hvordan kan jeg få den åpnet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har en tendens til å låse seg om noe papier eller lignende kiler seg fast i låsen eller på sidene. Prøv å trykke ned mens du pirker forsiktig på sidene med et eller annet som ikke er for skarpt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har oppført seg likedan og selv om det er plast og ikke tåler allverden så har et realt slag med undersiden av en knyttet neve fått den opp de gangen dette har skjedd uten noen form for skade:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk den opp, jippi!!!

Fikk lokket litt opp slik at jeg fikk stengene på solbrillene inn imellom på hver side så popp så var den oppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har oppført seg likedan og selv om det er plast og ikke tåler allverden så har et realt slag med undersiden av en knyttet neve fått den opp de gangen dette har skjedd uten noen form for skade:)

+1 :)

Men hva kan gjøres for å løse problemet? Blir litt lei i lengden, min går ikke opp på noen annen måte : bh :

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift modellen ha en bryter i lokket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift modellen ha en bryter i lokket.

Så jeg må bytte bil eller lokk? :)

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg må bytte bil eller lokk? :)

Christian

Bil er vel det foretrukne, men jeg vil anta at et nytt lokk blir bedre mottatt av lommeboken:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.