Sorte hovedlykter til Golf mkIV?

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til pene sorte hovedlykter til golf mkIV?

Ikke noen med angel eyes eller noe led-greier, men rene fine lykter med sort innmat.

 

Gjerne link til lyktene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en helt lik tråd her inne fra før som jeg besvarte med samme svar :)

 

fk-autoparts (frode K her inne på forumet) har R32 look lykter i sort med linse, pene lykter og koster vel rundt 2000 - 10% rabattt..

 

her: http://www.dectane.de/artikeldet.php?suchspeicher=SWV02DB&proid=15150&bez=Scheinwerfer%20VW%20Golf%20IV%2098-02%20R32-Look%20_%20black&sid=cb1186f33e3944883bc711d88cfb5e80

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger en helt lik tråd her inne fra før som jeg besvarte med samme svar :)

 

fk-autoparts (frode K her inne på forumet) har R32 look lykter i sort med linse, pene lykter og koster vel rundt 2000 - 10% rabattt..

 

her: http://www.dectane.de/artikeldet.php?suchspeicher=SWV02DB&proid=15150&bez=Scheinwerfer%20VW%20Golf%20IV%2098-02%20R32-Look%20_%20black&sid=cb1186f33e3944883bc711d88cfb5e80

 

Ok, takk.

 

Jeg søkte, men fant ingen tråd om dette. Så pene ut disse da, vet du om de er med eller uten tåkelys?

Og så står det 98-02 mod,men de passer vel nyere enn dette også?

 

Om noen har tips til andre er det bare å slenge inn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er helt like som orginal lykter.. Så synes de ser best ut hvis du skal ha sorte :)

OEM look ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke samme lyktene..

De jeg linket til har linse slik orginale xenon lamper har.. Så bedre å ettermontere xenon i de, hvis du skal ha det..

 

edit: tror ikke de har tåkelys, men de legger du jo ned i fangern :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.