#1 Skrevet Mars 27, 2009 Annbefaler alle som elsker carbon, og som har litt tid til overs,til å se igjennom "denne" prosjekt tråden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2009 FAEN SÅ RÅTT!!!:tilber: Skulle ønske jeg hadde halvparten av kunskapene til denne karen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2009 The connections of the speakers he'll make in copper, of 5mm thickness.Cables are so boring Konge... Så helt rått ut det der, har ikke lest hele da jeg er nødt til å legge meg, men det var stilig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2009 Sykt......: eek : Mange nye idere her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2009 Rått!! Fingra kribler etter å ta i litt på passaten etter jeg leser igjennom litt der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2009 hærregud dette er mann med peil.. værstre jeg har sett.. karnsje litt i overkant med bremsesjolda men:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2009 FYF... utrolig dyktig han der: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2009 helt sinnsykt prosjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2009 Pågangsmot og ressurser er fine ting! Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2009 kikka gjennom alt nå.. HAr sett noe av den tråden før men.. Helt sykt hva han får til.. Bare carbon esken til kjerringa til å ha ringer i Alt samma er liksom 100%... Syke mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2009 Ett ord = Respect! Han der har øye for detaljer og finish! Er egentlig glad jeg ikke kan det og legge/lage carbon,da tror jeg ALT jeg eier hadde vært i carbon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2009 Dette er nesten ikke til å tro hva han får til, glad det finnes noen spesielle der ute som man kan bli overrasket av. Hadde vært kjett om "alle" kunne sånt. hehe Carbon gjør susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2009 Pågangsmot og ressurser er fine ting! Hehe. glemte verktøy, riktig verktøy halve jobben;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2009 snakk om perfeksjonist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 28, 2009 glemte verktøy, riktig verktøy halve jobben;) Må si jeg er imponert over hva han klarer med mye manuelle verktøy. Bruke håndoverfres istedet for cnc-fres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2009 Har brukt store deler av dagen til å lese gjennom tråden! DAMN!! Syk kvalitet på alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2009 Må si jeg er imponert over hva han klarer med mye manuelle verktøy.Bruke håndoverfres istedet for cnc-fres der er du ikke alene:) helt syk finish på alt også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2009 Når jeg blir stor skal jeg ha sånne skills 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 29, 2009 Tips til å lage finishen han har er vakum-støp. Jeg har laget litt plater i glassfiber de siste dagene, med epoxy. Da har jeg brukt bygningsplast på en helt plan plate, lagt glassfiberen utover, lagt utover passelig mengde epoxy (lik vekt epoxy og glassfiber er en tommelfingerregel). Deretter nytt lag bygningsplast, og tapet det helt tett rundt kantene, slik at nå ligger glassfiber/epoxy i en "bag". Deretter satt på støvsugeren til å suge ut lufta mellom lagene, og brukt en sparkelspade til å fordele epoxyen utover. Og varme, så herder det fortere... Dette har blitt helt slette og blanke plater. Og det er jo ingen ting i veien for å bruke CF i steden, men til å øve er det billigere med vevet glassfiber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 29, 2009 sinnsykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...