Går det å bytte ut klokka på S6

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om det går ann å bytte ut klokka i instrumentpanelet på S6 2.2t med oljetrykksmåler i "likt" design?

Noen som veit dette?

M.V.H

Stian Engebakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo, men du må være kreativ med ledningene og montere en sensor, for det er ikke kabel eller sensor for oljetrykk i A6/S6 slik som i 100/S4. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilleggs spm..... hvordan går det å bytte til oljetrykksmåler når jeg har ALU ringer orginalt i instrumentet?

Sitter ringene fast i klokka , slik at jeg må ha oljetrykksmåler med alu ring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, måleren sitter bak 'frontplata', så den bør løsne greit. (Er vel strengt tatt gjennom hullene man monterer disse ettermonteringsringene?) Har 'bare' S4 selv, så jeg går ut fra at det er likt på A6/S6!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ringene var orginalt på 97modeller jeg , ingen av de forrige eierne virker å ha vært av interesse for å montere slikt.... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringer var standard på A6/S6, men noen av de første 95-modellene har det ikke.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.