Anbefalte innlegg

Har kjøpt en slik 8E9 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side som ikke passer på min 2003 mod: bh :

 

Er det forskjeld på 2003 og 2004 mod?

noen som vet om det finnes en s-line bak fanger til min?

 

 

Mvh

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en slik 8E9 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side som ikke passer på min 2003 mod: bh :

 

Er det forskjeld på 2003 og 2004 mod?

noen som vet om det finnes en s-line bak fanger til min?

 

 

Mvh

Tommy

 

Det er ingen forskjell på bakfanger til A4 -03 og -04 modell. Delenummeret du skriver her skal passe til A4 Avant fra -02 til -05 modell.

 

Hva er det som ikke passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Du har sikkert fått bakfangeren til en sedan.

De er forskjellige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av problemet.

 

Fangerens nr stemmer overens med den som passer til Avant,så er ikke sedan jeg har til heller.

Audi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av problemet.

 

Fangerens nr stemmer overens med den som passer til Avant,så er ikke sedan jeg har til heller.

 

Ikke lett å se hva som sto i rubrikken der: rolleyes

 

Den røde linja, den er for lang i forhold til den orginale øvre fangeren på bilen,så jeg kan ikke skjønne hvordan jeg kan få dette til å passe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistenker sterkt at du har fått fanger til en sedan da det kun er lengden der du har skravert med rødt som skiller en sedan og avant fanger. Hadde lignende problem på min 04 modell sedan. Fikk feillevert en til en avant og da passet den nesten foruten lengden du nevner her. Sikkert nr feil på merkelappen på fangeren. Sjekk om det står støpt inn noe delenr på innsiden av fangeren...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistenker sterkt at du har fått fanger til en sedan da det kun er lengden der du har skravert med rødt som skiller en sedan og avant fanger. Hadde lignende problem på min 04 modell sedan. Fikk feillevert en til en avant og da passet den nesten foruten lengden du nevner her. Sikkert nr feil på merkelappen på fangeren. Sjekk om det står støpt inn noe delenr på innsiden av fangeren...?

 

Da må jeg ha fått en fanger som er merket feil av produsenten,for merkinga på dette bildet er vel til Avant?

Audi 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg ha fått en fanger som er merket feil av produsenten,for merkinga på dette bildet er vel til Avant?

 

Merkingen på den delen på bildet er til sedan. Nummeret begynner med 8E5 som er til sedan mens 8E9 er til avant. Resten av delenummeret er det samme til både avant og sedan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg spør om prisen på den s-line leppa bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 2400kr på møller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.