Tone ruter i Trondheim + tips til prosenter toning?

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet om noen i Trondheims-området som er flink på toning av vinduer? Og noen som vet sånn ca pris? Skal tone alle siderutene. Dvs. 4 vanlige og de 2 små..

Trenger i samme slengen tips til hvor lyst jeg skal tone vinduene. Vil tro at sjangsen er nokså betydelig mindre for å blir stoppet og må rive av filmen på vinduene forran om man har lys toning. Vil ikke ha noe sånnt rånete uansett.. Så hvor mange prosent vil bli en fin liten detalj på min mørke blå Audi A6 2000 mod? Sedan forresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med jobben Dekor Cut gjorde på en av mine tidligere biler, i hvert fall.

Odd der liker Audi og kommer nok opp med en fin pris ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på det Ole her sier. DekorCut er flinke.

Jeg brukte Scandinavia Solfilm til og gjøre det for meg. Ble ikke 100% fornøyd, så skal ta bakruten og en siderute på nytt igjen nå til sommern.

Ang lysgjennomslipp så er det vel litt en smakssak. Jeg har den lyseste filmen på siderutene og hakket mørkere på selve bakruten på A4'en min. Husker ikke hvor mange prosent det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, får sende de en liten epost da :) Men ingen som vet sånn ca. hvor mye det kommer på?

Gidder ikke ta bakruta, da jeg har slik elektrisk solskjerm som jeg kan kjøre opp og ned der.. Syns det blir litt overkill med solfilm og da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhh.. Når jeg går inn på siden dems, så ser jeg jo at det er naboen min det der :P Ligger omtrent rett over gata.. Har lagt merke til at det står en helt makan audi som min uttafor der hver dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det blir ca 5000 for det? Men er nok greiest og ringe de og høre om det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, takk for tipsene :) Skal høre med dem jeg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte vel 5000 mener jeg å huske for alle vinduene mine hos dekor cut. Er 50% lysgjennomstrømmning på fremdørene og 35% på resten. Ble veldig bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel med bakruta tenker jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, får sende de en liten epost da :) Men ingen som vet sånn ca. hvor mye det kommer på?

Gidder ikke ta bakruta, da jeg har slik elektrisk solskjerm som jeg kan kjøre opp og ned der.. Syns det blir litt overkill med solfilm og da..

Gå for samme fargen/toningen hele veien rundt, personlig så syns jeg det er så inni gampe ræva styggt me forskjelli grad på toning på fremste rutene å bakover (a.k,a Budalsbrakke-soting som det blir kalt), gå for en film du er komfortabel med dag som natt rundt HELE hele bilen ......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok dønn rett. Men bakruta vil jeg ikke ha sota rett og slett. Syns det er dårlig nok sikt som det er. Og har den solskjermen der som gjør nytten.

Men regner med det er bakruta som er mest jobb for dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var prisen jeg fikk fra DekorCut:

Audi A6 Sed.

Solfilm ferdig montert 6 stk. ruter

Pris:4.200 + mva

Syntes det var litt stivt jeg.. Blir jo nesten 5500,- inkl. mva..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt Graneggen Bilglass og Solfilm, på dem 2 siste bilene mine. Strålende fornøyd, har 3 kompiser som har vært til han også, kjempefornøyd dem også.

Sota hele veien på min A4 avant inkl bakruten, kom seg på 5000,-. På min forrige A4 sedan, så tok jeg alt unntatt bakruten, da betalte jeg 3500,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje sende dem en mail og.. Mulig jeg kan presse prisen litt på dekorcut med det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje sende dem en mail og.. Mulig jeg kan presse prisen litt på dekorcut med det :P

Ja, det kan du gjøre! Annbefaler iallefall Graneggen! Kjempetrivelig kar og god service! Jeg skal iallefall dit med "ny" B5en, om ikke så mange månedene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.