Hvite Tennplugger gti k-jet

Anbefalte innlegg

Hei trenger tips, har en scirocco 2 med 112hk motoren er oginal å har funket ypperlig fram til i går da den plutselig mistet orken er liksom ikke power når eg går på gasspedalen. den er lang fra dau, men den går ikke sånn som den gjorde.

prøvde å skifte bennsinfilter og tennplugger i dag uten resultat. merket når eg skrudde ut de gamle pluggene at disse var helt hvite noe som tyder på mager blanding:confused: som igjen kan stemme med symptomene,men hva er galt ?

takker for tips:)

har prøvd å søke på forumet,men eg får ikke opp noen fornuftige tråder,så vis noen vet om noen tråder så er eg takknemlig for linker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min drev lenge og kødda, justerte tenning og CO på verksted og alt var så ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min drev lenge og kødda, justerte tenning og CO på verksted og alt var så ok.

har prøvd å justere tenninga uten forandring. og den gikk rett gjennom Eu konrollen med co verdien som er nå. åsså var den jo bra for ett par dager siden: klø :

Eg kan uansett se nermere på det. takker for tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppakningen som den skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min fungerte og knall, til den en dag plutselig begynte å kødde. Jeg skrudde på bilen i 2år og byttet absolutt alt.

Til slutt krøyp jeg til korset og satte den inn på verksted. De byttet plugger og pluggledninger (for sikkerhets skyld, da jeg hadde byttet de og) samt justerte tenning og co. Plutselig bra igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppakningen som den skal?

Ja ingen symptomer på noe annet. lurer litt på om det kan være pumpa som tuller eller har mistet noe av kapasiteten: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Napp av slangen inn på bensinfilteret ditt og mål da. :)

Skal gi rundt literen i minuttet om jeg ikke husker helt feil. Iaffal 0,7l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Napp av slangen inn på bensinfilteret ditt og mål da. :)

Skal gi rundt literen i minuttet om jeg ikke husker helt feil. Iaffal 0,7l.

Dette skal eg jammen gjøre i morgen er jo fort gjort. er superirriterendes å ha det sånn som det er nå: bh :. ein kompis mener bilen er som den alltid har vært, men eg kjenner på responsen og hører att bilen ikke er som den var.

eg glemmer ikke det tidligere tipset eg har fått av deg så vis ingen ting av det eg kan gjøre selv fungerer så får noen proffe fikse ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.