#1 Skrevet Mars 28, 2009 Hei. Fersk på forumet og har akkurat kjøpt en 98 mod A6 1.8TQ som kupelyset oppfører seg rart på. Lyset i taket lyser konstant både foran og bak når bryteren står i midtstilling. Låser jeg bilen med fjernkontrollen slukker lyset, og det tennes når jeg låser opp. Det første jeg tenkte på var at det var dørlåsen, men det er samme greia samme hvilken dør jeg åpner. Det som er rart er at lyset under døra og ved føttene fungerer som de skal fra alle 4 dørene. disse tenner og slukker som de skal. Blir ikke de styrt av samme bryter'n som kupelyset? En annen ting jeg har lagt merke til er at blinklysene bare blinker når jeg låser opp, ikke når jeg låser igjen. Er det noen her som har noen forklaring på dette? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2009 Ingen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2009 Kjør en scan med VAG-COM.. Spørs om det ikke er en feil du vil finne der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2009 Kjør en scan med VAG-COM.. Spørs om det ikke er en feil du vil finne der.. Prøvde med den gode gamle vag 1552, men den fant ingen feil. Desverre... Litt irriterende feil i grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2009 Bare for å være sikker: Når du sier at lyset lyser konstant, så mener du at det heller ikke slukker når du starter motoren, så lenge bryteren står i midt-stilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2009 Bare for å være sikker: Når du sier at lyset lyser konstant, så mener du at det heller ikke slukker når du starter motoren, så lenge bryteren står i midt-stilling? Det er korrekt. Slukker ikke på annen måte enn å slå av bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2009 høres ut for meg som du har et jordings problem i lampene i taket kanskje. er det ikke samme jordingskabel på alle lampene i taket. når du låser bilen vil du jo kutte strømmen og da vil jordingsfeilen bli borte. mulig jeg er helt på bærtur men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2009 (endret) Heisann:) har det vert sånn ei stund eller er det noe som plutselig har oppstått? hørtes litt rart ut har foresten vagcom 3.112 om du vill teste med den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...