Dagens nøtt: Hvor lang servoreim på 200 20vt?

Anbefalte innlegg

Som sagt, noen som _VET_ helt sikkert hvor lang servopumpereima skal være på 200 20v (3b) orginalt?

og ja, jeg har kjøpt reim som er så lang det står den skal være i etka (960 mm), men da får jeg ikke stramma den skikkelig.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo bare ta en tråd f.eks og måle hvor lang den er..! sett pumpa på det strammeste, mål. sett pumpa på det slakkeste, mål. Skriver du opp lengdene og tar med til et verksted eller et sted de selger reimer, også finner de ei som passer.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker 925mm reim på min 3b motor... Denne er tight, må turne motor for å få den over det reimhjulet, så kanskje du skal prøve en slik, elelr en på 930-935, kommer an på hvor mye du kan stramme ut dynamoen, er lite å gå på hos meg derav kort reim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo bare ta en tråd f.eks og måle hvor lang den er..! sett pumpa på det strammeste, mål. sett pumpa på det slakkeste, mål. Skriver du opp lengdene og tar med til et verksted eller et sted de selger reimer, også finner de ei som passer.:)

Var derfor jeg spurte om det var noen som _VET_ det.. men samma det, har funnet det ut nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker 925mm reim på min 3b motor... Denne er tight, må turne motor for å få den over det reimhjulet, så kanskje du skal prøve en slik, elelr en på 930-935, kommer an på hvor mye du kan stramme ut dynamoen, er lite å gå på hos meg derav kort reim.

Yepp, jeg prøvde med 925 reim, men det ble litt i det korteste laget. 940 mm reim var akkurat passe.. rart det da står 960mm i etka : klø :

men takk takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.