#1 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Hei Har noen hjul på gang å lurte på om noen medlemmer har lik dim evt vet om dette passer eller ei? Bilen er en A4 B7 Avant senket med Kw3 å er ganske lav. Dimensjon det er snakk om er 8,5 å 9,5x19 med ET på 33 forann å 39 bak, alt med 235/35-19.. Er meget takknemmlig for innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2009 HeiHar noen hjul på gang å lurte på om noen medlemmer har lik dim evt vet om dette passer eller ei? Bilen er en A4 B7 Avant senket med Kw3 å er ganske lav. Dimensjon det er snakk om er 8,5 å 9,5x19 med ET på 33 forann å 39 bak, alt med 235/35-19.. Er meget takknemmlig for innspill Den kombinasjonen vil du etter all sannsynlighet på problemer med bak med den senkingen du har på bilen. For å få plass til 9,5" bak bør ET ligge over 40, kanskje nærmere 45. Jeg er ikke sikker på hvor god plass det er innover. For å sammenligne så vil en 9,5" felg med ET 39 bygge 14mm lengere ut enn mine 8,5" ET 40. Jeg prøvde med en 8mm spacer i tillegg og da subbet det. Mulig det går med en 5mm, men ennå skal du ut 9mm til. Foran kan det gå hvis ikke dekkene er veldig breie i mønsterbanen men har gode runde dekkskuldre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Er hjul som har stått/står på en B7 med senk idag,dog ikke like lav som min. Tenkte ikke ha den skrudd så mye ned iår,men om du mener dette ikke går så får jeg kanskje la det ligge...?? Noen andre som har innspill??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2009 (endret) jeg har 9,5"et 40 med 235/35 rundtom på min b6 og subbing bak der er ikke noe tema. Hjulene kryper godt oppunder skjermene når bilen fjærer/ lastes tungt. felg design og dekktype kan kanskje spille inn, men hos meg går det med relativt god margin. edit: Jeg har heller ikke måtte valset noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2009 For å sammenligne så vil en 9,5" felg med ET 39 bygge 14mm lengere ut enn mine 8,5" ET 40. Jeg prøvde med en 8mm spacer i tillegg og da subbet det Ja men spacere gjør jo at både felgen og toppen av dekket kommer lengre ut, mens toppen av dekket med 9,5 tom ET39 og 8,5 tom ET40 ligger kun 1mm forskjøvet. Så genrelt så kan gå fint, men det som evt gjør at det ikke går bra er felgen/bunnen av dekket er så langt ut at skjermen treffer dekksiden under fjæring. Jeg tror det er i grenseland, men at 8,5 med ET rundt 30 isolert sett er verre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2009 For å avklare,når bilen er helt uten last så var de 8,5x20 ET35 med 235/30 20 Pirelli dekk,hjula som jeg hadde ca 5 mm fra hjulbuen. Bare for å få ett bilde av senkingen,å eneste gangen det subbet var ved store humper i fart med mye last. Forann var den ca samme senket, aldri problemer forann i fart. Noen som klarer å se om dette kan passe,?? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2009 Som jeg nevnte tidligere tror jeg ganske sikker du får problemer i alle fall bak. De Pirellidekkene du har (har samme dekk selv) er en god del smalere i banen enn andre dekk. Ta f.eks. Falken 452 i samme dimensjon som er ca 2 cm breiere i mønsterbanen. Så hvis du skal ha 9,5" bak må nok bilen heves noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...