Forsikringsoppgjør - fikk Sava Eskimo Ice..

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer med disse dekkene ?

 

Madammen ble påkjørt og fikk disse dekkene som erstatning for Falken (Eurowinter) dekkene som sto på bilen.

 

Er dette et "fair bytte" ? : klø :

 

Falken dekkene er slitt, så hun trenger 2 nye dekk, og da spørs det om vi må gå for Sava igjen.

 

Noen tips om rimeligste sted å handle disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Frode :)

 

Kjempe hyggelig å se livstegn fra deg igjen!! Er du tilbake i Oslo så vi får sett litt mer til deg i sommer?

 

Sava får du kjøpt på http://www.dekkonline.com.. Ser at de er en del billigere enn Falken i innkjøp, og pris/kvalitet pleier jo å ha litt sammenheng : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt en del Sava-dekk på biler på jobb (både sommer og vinter) og har egentlig ikke hatt noe å utsette på dem. Fungerer helt greit og er ikke spesielt dyre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Frode :)

 

Kjempe hyggelig å se livstegn fra deg igjen!! Er du tilbake i Oslo så vi får sett litt mer til deg i sommer?

 

Sava får du kjøpt på http://www.dekkonline.com.. Ser at de er en del billigere enn Falken i innkjøp, og pris/kvalitet pleier jo å ha litt sammenheng : rolleyes

 

Hei igjen ja Mikael :-)

 

Omsider innom forumet igjen :-)

Oslo er det værre med..

Blir nok noen turer innover :)

Spess om jeg får handlet meg ny bil : rolleyes

 

Håper på litt råd når det gjelder kjøp av A6:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=151272&goto=newpost

 

Sava virker litt "svada".. for å si det slik.

Skal vi slå oss til ro med at de har gitt oss Sava dekk som erstatning for Falken dekk?

Eller kan vi kjøre litt hardt på at vi "skal" ha Falken eller tilsvarende?

 

Har du erfaring med forsikringsoppgjør ellers?

Har jo fått "kun én" ny hovedlykt på den samme bilen:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1580269#post1580269

 

Fatter ikke at Biltilsynet vil kunne godkjenne to helt forskjellige frontlykter. : klø :

 

Ellers ser jeg du har fått deg en HERLIG bil! :tilber:

Grattis ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen erfaringer med disse dekkene ?

 

Madammen ble påkjørt og fikk disse dekkene som erstatning for Falken (Eurowinter) dekkene som sto på bilen.

 

Er dette et "fair bytte" ? : klø :

 

Falken dekkene er slitt, så hun trenger 2 nye dekk, og da spørs det om vi må gå for Sava igjen.

 

Noen tips om rimeligste sted å handle disse?

 

Jeg har disse på konebilen og hun er ikke fornøyd med de sammenlignet med CVC 3 på forrige bilen.

De biter dårlig på snø og is... nå har jeg ikke prøvd falken eurowinter så jeg skal ikke vurderer SAVA imot disse men jeg ville ikke kjøpt SAVA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du hatt conti / nokian / Michelin eller noe slikt hadde du nok hatt litt å slå i bordet med, men når du har "billig dekk" fra før, og hvis de i tillegg var noe slitte, så skal du vel bare være "glad til".. du kunne tross alt fått noen brukte Falken som erstatning, og da er sikkert nye sava bedre uansett vil jeg tro ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse på konebilen og hun er ikke fornøyd med de sammenlignet med CVC 3 på forrige bilen.

De biter dårlig på snø og is... nå har jeg ikke prøvd falken eurowinter så jeg skal ikke vurderer SAVA imot disse men jeg ville ikke kjøpt SAVA.

 

Det er det jeg er føler selv...

 

 

Hadde du hatt conti / nokian / Michelin eller noe slikt hadde du nok hatt litt å slå i bordet med, men når du har "billig dekk" fra før, og hvis de i tillegg var noe slitte, så skal du vel bare være "glad til".. du kunne tross alt fått noen brukte Falken som erstatning, og da er sikkert nye sava bedre uansett vil jeg tro ;)

 

Er nok mye i dét ja.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du hatt conti / nokian / Michelin eller noe slikt hadde du nok hatt litt å slå i bordet med, men når du har "billig dekk" fra før, og hvis de i tillegg var noe slitte, så skal du vel bare være "glad til".. du kunne tross alt fått noen brukte Falken som erstatning, og da er sikkert nye sava bedre uansett vil jeg tro ;)

 

x2

 

Falken er ikke noe premiumdekk. Har ikke kjørt på Sava selv, men utifra mønsteret på noen dekk jeg hadde her, virket de ikke helt elendige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.