#1 Skrevet Mars 29, 2009 Hei:) har en 82 modell golf 1,6 D å må bytte kalipere så da tenkte jeg at jeg moterer gti bremser med en gang siden den ska få seg en oppussing med tiden. Jeg lurte bare på hva jeg trenger å hva som passer bare å bytte bremse skiver og kalipere? Noen som har en smørbrød liste og komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2009 Hei:) har en 82 modell golf 1,6 D å må bytte kalipere så da tenkte jeg at jeg moterer gti bremser med en gang siden den ska få seg en oppussing med tiden. Jeg lurte bare på hva jeg trenger å hva som passer bare å bytte bremse skiver og kalipere? Noen som har en smørbrød liste og komme med? Skal vere berre å bytte caliper og bremseskive, navet er det samme so då skal dette vere bolt on 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2009 Da blir det bygget om så fort delene er kommet i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2009 Så sant du ikke skal ha ventilere skiver.. De er ikke bolt on.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2009 tror ikke det trengs med di elleville 51 hestene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2009 Så sant du ikke skal ha ventilere skiver.. De er ikke bolt on.. Golf 1 Gti har jo 239 ventilerte skiver, og dersom man benytter calippere fra samme bil er de bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg tenkte å kjøpe nye calipere, bremseskive og bremseklosser fra gti og sette på min disel. Hva som må gjøres siden det ikke er bolt on? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg tenkte å kjøpe nye calipere, bremseskive og bremseklosser fra gti og sette på min disel. Hva som må gjøres siden det ikke er bolt on? Ingenting, det er Bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...