bygge om til gti bremser på 82 golf

Anbefalte innlegg

Hei:) har en 82 modell golf 1,6 D å må bytte kalipere så da tenkte jeg at jeg moterer gti bremser med en gang siden den ska få seg en oppussing med tiden. Jeg lurte bare på hva jeg trenger å hva som passer bare å bytte bremse skiver og kalipere? Noen som har en smørbrød liste og komme med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) har en 82 modell golf 1,6 D å må bytte kalipere så da tenkte jeg at jeg moterer gti bremser med en gang siden den ska få seg en oppussing med tiden. Jeg lurte bare på hva jeg trenger å hva som passer bare å bytte bremse skiver og kalipere? Noen som har en smørbrød liste og komme med?

Skal vere berre å bytte caliper og bremseskive, navet er det samme so då skal dette vere bolt on

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det bygget om så fort delene er kommet i posten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant du ikke skal ha ventilere skiver.. ;) De er ikke bolt on..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det trengs med di elleville 51 hestene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant du ikke skal ha ventilere skiver.. ;) De er ikke bolt on..

Golf 1 Gti har jo 239 ventilerte skiver, og dersom man benytter calippere fra samme bil er de bolt on.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å kjøpe nye calipere, bremseskive og bremseklosser fra gti og sette på min disel. Hva som må gjøres siden det ikke er bolt on?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å kjøpe nye calipere, bremseskive og bremseklosser fra gti og sette på min disel. Hva som må gjøres siden det ikke er bolt on?

Ingenting, det er Bolt on.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.