Riktig Bærebru til Coupe 89, 20v?

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg slitt i mange uker etter å få tak i riktig bærebru til Coupéen min (typ 89mod 20v).

Bestilte fra NBS, og disse manglet metallforingen for stabstaget (fikk feil side også btw).

Bestilte da originale til 1300Kr, men disse var klin like!

Så nå prøver Audi lokalt å finne riktige bærebruer (ga de orig. delenummer, kommer antageligvis noe fra Tyskland).

Flere som har vært borti dette problemet?

Legger ved et bilde som beskriver mer en ord, det er snakk om den metallhylsa mitt på brua.

DSCF1897.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis av meg hadde samme problemet.

han handla på mekonomen

Grunnen er vel at nyere typ 89 har stabstag festet i fjærbein og ikke i bærebru som de gamle hadde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi delte den gamle metallhylsa, og sveisa det fast i den nye bærearmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi delte den gamle metallhylsa, og sveisa det fast i den nye bærearmen.

Aha, tenkte litt på det men ettersom bærekula av en eller annen idiotisk grunn er sveisa fast til bærebrua (ulovlig) så trengte jeg nye..

Btw, hvis noen skulle trenge det: Delenummeret til de originale? bærebruene på 89-mod er

(893) 407 160.

Det var på dette nummeret Møller fant noe i katalogene sine, tror jeg, de har jo ikke akkurat til vane å ringe tilbake når de har funnet ut av noe :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok forskjellen på hvor stabstagene er festet som er forskjellen :) Jeg har nemlig ikke den hylsa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok det, er jo noe som blir veldig fort slitt..

Vet den regelen med å aldri kjøpe den første modellen av noe, passer nok inn her.

De bærebruene jeg til slutt fikk av Møller hadde delenummer 893 407 159/158.

Er det forresten noen som har bilde av hvordan stabstagene bak ser ut på disse bilene, til sportsunderstell? Har jo stabstag bak men de er jo ikke festa til fjærbeinene, og de går ikke tvers over bilen. Så undrer litt på hva som er sportsunderstell og ikke? Tipper dette ikke er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.