#1 Skrevet Mars 29, 2009 Tempraturmåler på min TT viser kun 75 gr ved kjøring. Når den går på tomgang holder den riktige 90 gr. Noen som vet feilen/grunnen til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2009 mulig thermostat eller tempføler til kjøleveske. Tipper thermostat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2009 Jeg hadde det samme på min TT. Men temperaturen vister over 90 grader ved tomgang. Hos meg måtte hele instumentet skiftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2009 Håper det for din del kun er tempføler eller thermostat som er problemet. Som hos Espen måtte jeg også skifte hele intrumentet, forholdsvis dyr affære desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2009 Takk for svar, karer. Det viste seg heldighvis å være thermostaten. 3200.- hos møller...(2 timers arbeid) finner et annet verksted hvis det skulle skje igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2009 det samme er det hos meg. holder 75 grader hele tiden. noen ganger går den opp til 90, men det "problemet" tar jeg meg av senere...thermostaten kan du sikkert få fikset for en billig penge hvis du er så heldig og bor ved svenskegrensen:) hvis du skal fikse i sverige så kan du gå inn her og sjekke med dem: http://svenskepriser.no/bransje.asp?bransje_id=41&kategori_id=70 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...