#1 Skrevet Desember 1, 2004 Fikk noen videosnutter av en venn Følg link for å se film: http://home.online.no/~frisak/quattro/ Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2004 Driiit rått! hehe.. Det der så jaggu meg gøy ut ass.. Åssen motor har han i bilen? Og kjørte han på piggfritt eller sommerdekk eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2004 Med Quattro er det som å være i barnehagen igjen... sinnsykt moro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2004 Quattro er skikkelig gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2004 En gang quattro alltid quattro sier bare jeg!!!! Fwd kan andre få kjøre for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2004 Store barn leker best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2004 Store barn leker best. Helt riktig !!!!! Gjett hvem som gleder seg til Idre og isbanekjøring da........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2004 Det er en 80 quattro/81 1984 mod med 2.1 136 hk, piggfritt. Så mye morro for 10lapper skal man lete lenge etter... Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2004 For den prisen burde han ha råd til å kjøpe en ny lyspære bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2004 artig kjøring, litt trege donutser, men artig å se på, savner gamle coupe`n nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2004 Quattro er gøy: ja : På vei hjem fra Oslo natt til forrige fredag tok jeg noen små avbrekk på mange av de små tettstedene mellom Lillehammer og Dombås for at det ikke skulle bli så monotont å kjøre natta. Var spesielt fornøyd med parkeringsplassen til kiwi på Kvam. Akkurat passe med snø til å drive sirkeltrening da jeg kom. Lærerikt! Absolutt å anbefale! Noe mindre snø på plassen da jeg dro:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2004 Store barn leker best. Og enda er ikke de største blitt med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2004 Tilogmed min flåte på 1600 kg med 136 hk er morsom om vinteren. Svingete veier, store plasser eller bare ubrøytet vei hvor det såvidt drar seg fremover. Smilet fra øre til øre nesten hele tiden, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...