#1 Skrevet Mars 29, 2009 Fylte 95 på golfen, men hva bør jeg helst bruke på audien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2009 95. 98 på chippet... men funker like bra på 95... jeg kjørte 95 på min golf 4 gti med chip, merket ingen forskjell og ingen tennings tilbaketrekk målt i vag com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2009 Mtp motor, merker ikke noe på levetid på turbo osv? Kan så lite om dette, men vil jo helst gjøre det riktige med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2009 For lavt oktantall kan forårsake tenningsbank. I tanklokket står nok hva som er minste oktantall du kan kjøre på. Er den chippet med betydelig økt ladetrykk og bensinmengde, så kan det være en fordel å gå for 98oktan. Edit: litt treg på avtrekkeren, menmen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...