#1 Skrevet Mars 29, 2009 Hey, Noen som vet om det går å få tak i den midtdelen som er mellom døren og speilen? Og hvordan man får splittet de? Se bilde, lettere å skjønne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2009 Bump! Ingen som har demontert disse? Trodde det alltids var en eller annen som hadde tatt noe slikt i molekyler kjenner jeg folk i klubben rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2009 Da jeg vurderte å kjøpe slike speil i vinter fant jeg i alle fall ut at man måtte kjøpe de som enkeltdeler hos Møller. Dermed virker det logisk at man får tak i den etterspurte midtdelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2009 Da jeg vurderte å kjøpe slike speil i vinter fant jeg i alle fall ut at man måtte kjøpe de som enkeltdeler hos Møller. Dermed virker det logisk at man får tak i den etterspurte midtdelen. Hmm, se der ja Har bare hørt av noen tidligere at de ikke var å få tak i hos møller. Men da får jeg stikke en tur nedom og høre med de Takker så meget for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...