#1 Skrevet Desember 1, 2004 Kan VAG- COM brukes på 90 mod. S2? Hvor er i så fall uttaket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2004 Jo det tror jeg.Var iallefall uttak på min 91-modell.Uttakene er fremme i sikringsboksen i tilfellet.Er tre kontakter der,men du skal bruke kun to,hvilke husker jeg ikke i farta men jeg tror det står på lokket til boksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2004 eller så sitter dem under dashbordet ved rattstammen, vag-com fungerer på den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2004 Vag kom kan brukes ja, men det er ikke alle som har lednings settet til den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2004 Enn hva med en -93 A80 2.0E (ABK) da? Går det an å bruke Vag-com her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2004 Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2004 http://www.vag-com.no/category/products/2x2_Data_Link.htm Der er det bilde av overgangen fra "vanlig" vagcom kabel til de 2 som sitter på eldre biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...