#1 Skrevet Mars 30, 2009 (endret) Har en '98 Polo med eksepsjonelt trege bilbelter. Etter at jeg har tatt den av vil den liksom ikke sige opp uten hjelp. Noen med forslag ? Er dette vanlig ettersom biler blir eldre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2009 Bump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2009 Er vel bare å enten smøre de opp eller å bytte belte. Jeg har en 97 vento og en 91 Coupe og de er helt fine, mens en kamerat sin 2001 Saab er veldig treg. Veit ikke helt hva det kommer av jeg. Har aldri opplevd det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2009 Dra beltet helt ut, sett på en klype så det holder seg ute, så bruker du interiørrens og varmt vann til å gjøre beltet helt rent, og lar det stå ute til det er helt tørt. Skitne belter blir stive og går tregt, så en rens/vask av selve beltet gjør underverker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 Dra beltet helt ut, sett på en klype så det holder seg ute, så bruker du interiørrens og varmt vann til å gjøre beltet helt rent, og lar det stå ute til det er helt tørt. Skitne belter blir stive og går tregt, så en rens/vask av selve beltet gjør underverker. Jeg prøver i kveld ! Takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...