Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer 9*19 på vår A6 4B. Et 44.

Noen som har erfaringer med denne dimensjonen? Dekk blir 235/35-19.

Bilen skal senkes, men vet ikke akkurat hvor mye enda. Bak er det vel plass, men litt mer skeptisk fremme... : klø :

Har søkt mye på forumet her men ikke funnet akkurat det jeg er ute etter.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro det skal gå greit. Hadde 8,5*19 med Et 37 og det subbet ikke 235/35. Har og prøvd 9,5*19 med et 35 og det ble litt trangt. har selv bestillt 9*19 Et45 så jeg tror det går bra. Såørs jo såklart litt åssen dekk du velger og da, finnes vel dekk som er litt smalere og bredere enn andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke har fått felgene enda og fått prøvd dem på da :)

Kan jeg spørre hvilken type felg du har bestilt?

Lekker A6 du har forresten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er på tur ja, håper de kommer rett over påske. Asanti Af111 heter felgen, tok den bredden og Et pga jeg skal kjøre litt campingvogn og jeg mener den skal gå greit inn i skjermbua når det fjærer. blir vel litt spacer til kosekjøring tenker jeg.

takk for det, er noen små mods på gang og så vi får se om det blir bedre eller værre da....?

Var veldig lekker den A6'n deres også, litt mer utstyr og enn min. Åsså den quattron jeg mangler da: bh :

Veldig fin A4'n og, liker de bilene der med S4 optikk og den fargen er veldig kledelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk : smil :

Blir litt kjøring med campingvogn her også, litt spent på akkurat det.

Noen flere med erfaringer med 9*19 ? Og gjerne bilder om noen har : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/35 bør gå.

Har selv 255/35 bak men dog i 18"

Skal være plass til 235 foran og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem :)

Jeg kjører med 8,5x19 ET32 å det går helt fint med 235-35-19 å masse senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5x19" med ET45 går ikke foran i det hele tatt, så 9" med ET44 er bare å glemme. Kjører selv 8,5x19 ET40 med 235-dekk foran og det går akkurat innover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5x19" med ET45 går ikke foran i det hele tatt, så 9" med ET44 er bare å glemme. Kjører selv 8,5x19 ET40 med 235-dekk foran og det går akkurat innover.

Hmm.. hva betyr dette for mine hjul da tro? Jeg har 235 og ET35 i 19".. Dette går ikke det da? :confused: (husker ikke felgbredden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det synes jeg høres rart ut, for jeg prøvde 9,5*20 Et 40 på min og det subbet såvidt i fjørbeinet på innsiden. men mulig det blir litt annerledes med 19". Men spørs kanskje om det er strekk på dekket eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, jeg tenkte ikke på plassen innover, trodde det var plankekjøring den veien : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. hva betyr dette for mine hjul da tro? Jeg har 235 og ET35 i 19".. Dette går ikke det da? :confused: (husker ikke felgbredden)

Dette passer nok som hånd i hanske :) Problemet foran er plassen innover.

Det synes jeg høres rart ut, for jeg prøvde 9,5*20 Et 40 på min og det subbet såvidt i fjørbeinet på innsiden. men mulig det blir litt annerledes med 19". Men spørs kanskje om det er strekk på dekket eller ikke.

På mine 19" med ET45 er det selve felgen som subber, eller står i et stag på venstresiden for å være korrekt. På høyre side subbet det mens hjulet ikke ville gå rundt på venstre. Med ET40 er det ikke noe problem selv om det ikke er store klaringen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Da spørs det nok om vi ikke ender opp med 8,5". Da er vi iallefall sikre på at det er plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Da spørs det nok om vi ikke ender opp med 8,5". Da er vi iallefall sikre på at det er plass :)

Det er plass til 9" framme, men et35 anbefales på 4b, det er både det mest praktiske med hennsynt til plass innover/utover og ikke minst utseende messig.

Etter min mening og erfaring med 4b, så er et 35 det eneste å satse på, enten det er 8,5",9" eller 9,5" både framme og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er plass til 9" framme, men et35 anbefales på 4b, det er både det mest praktiske med hennsynt til plass innover/utover og ikke minst utseende messig.

Etter min mening og erfaring med 4b, så er et 35 det eneste å satse på, enten det er 8,5",9" eller 9,5" både framme og bak.

Hvis man ikke kan bruke ET40, så ville jeg si at i hvertfall 9,5 tom er utelukka på A6 C5 hvis man ikke vil dra ut skjermene 2 cm og lakkere de. Selv 9 tom ET35 anbefales ikke til de som vil ha en problemfri bil uten subbing og valsing. Men dekk og senk har også mye å si selvsagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man ikke kan bruke ET40, så ville jeg si at i hvertfall 9,5 tom er utelukka på A6 C5 hvis man ikke vil dra ut skjermene 2 cm og lakkere de. Selv 9 tom ET35 anbefales ikke til de som vil ha en problemfri bil uten subbing og valsing. Men dekk og senk har også mye å si selvsagt.

Men dette vil da med andre ord si at 9*19 ET 40 bør gå fint ?

Driver fortsatt og leter etter felger og har funnet noen veldig aktuelle nå. De er ET35, men det er vel mulig å dreie av noe av senteret til ET40 (hos noen profesjonelle) - om det er nok gods i felgen selvsagt ? : klø :

Er det noen her som har 9*19 ET40 på sin A6 4b så legg gjerne inn et bilde : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 9x19" med 255 bak på a6 min med grei senk så det går bra det er org rs6 hjul

minimalt med subing. vurderer om jeg skal selge dem. send pm om interse;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 9x19" med 255 bak på a6 min med grei senk så det går bra det er org rs6 hjul

minimalt med subing. vurderer om jeg skal selge dem. send pm om interse;)

Bak er det vel plass ja, bekymringen er foran.. Hva slags innpress har du?

Og legg gjerne inn et bilde om du har :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.