#1 Skrevet Mars 30, 2009 Hvem skal jeg kontakte for og få tak i klistre merkene til rutene her i Grenland??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2009 Jeg har..bare komme å hente det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2009 Jeg har..bare komme å hente det Du bor første veien inn ved videon i Langesund du.?? Har du skilt plater og?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2009 Skulle gjærne hatt noen på femmern jeg og..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2009 Du bor første veien inn ved videon i Langesund du.?? Har du skilt plater og?? Flytta nå Om du vet hvor avkjøringa til krogshavn er så skal du første vei til venstre etter det evt ring meg på 918 98 089 har skiltplater også. 50,- stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2009 Skulle gjærne hatt noen på femmern jeg og..? er du oppi her er det bare å ta kontakt, ellers kan jeg sikkert sende noen mot du bet porto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2009 Kan jeg treffe deg et eller annet sted i Langesund eller Porsgrunn, eller langs e-18 eller noe en dag da? Hvis ikke er det ikke noe stress hvis du sender et par stk, for da ordner jeg porto... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2009 Kan jeg treffe deg et eller annet sted i Langesund eller Porsgrunn, eller langs e-18 eller noe en dag da? Hvis ikke er det ikke noe stress hvis du sender et par stk, for da ordner jeg porto... samme for meg igrunn Bare å sende meg en PM det så ordner jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2009 jeg skulle også hatt ett klistremerke - mista "c" ser litt dumt ut.... jeg betaler porto jeg. bor på notodden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2009 Flytta nåOm du vet hvor avkjøringa til krogshavn er så skal du første vei til venstre etter det evt ring meg på 918 98 089 har skiltplater også. 50,- stk Ja jeg vet hvor det er. Tar kontakt med deg en eller anna dag jeg får tid. Hvis ikke du kan sende da. for er travelt opptatt fortida. Si ifra hvis du kan sende. Betaler porto jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...