Anbefalte innlegg

Nå tar sentrallåsen min helt av. Den klikker og går opp og ned hele tiden, til og med når jeg kjører bilen. Når jeg låser den opp, låser den seg med en gang, så det er såvidt jeg kommer meg inn i bilen. Jeg lurer på om noen har opplevd dette? Og vet noen hvor comfortstyreenheten ligger?

Har hørt om folk som har kommet til en bil der alle vinduene er åpne og sentrallåsen tuller, så tror kanskje dette kan være samme problem. Har ikke noen lekkasje lengre som jeg kan se, men dette begynte å skje etter at den har stått ute i regn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på A6'en?

Skal ligge under førersetet, så vidt jeg vet?

Den er strategisk plassert sånn at den samler mest mulig vann/fukt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo typisk ja. Hadde en lekkasje på passasjersiden der det hadde kommet inn en del liter vann, men fikk tørket det ganske raskt opp. Kan fukten som var i bilen ha smittet over der, selv om vannet ikke kan renne over midt stolpen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4B modellen (og flere andre VAG fra den tiden) er hvertfall kjent for sin evne til å få komfortenheten til å klikke :)

Tror irring på ledningene er nok, har skaffet flere sånne enheter fra ebay.de for folk :)

(tror de koster noen kroner på Møller, jeg fikk tak i en til en som jobbet på Møller en gang. Tror den kom på 3500,- kr med ansattrabatt. Fant ny på ebay for 12-1300 kr inkl frakt...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hele komfortenheten byttes hvis det kun har vært irring på ledningene? Du har ikke delenummer på den? Må alle ledningene byttes rundt i hele bilen, eller går det an å bare fjerne den delen av ledningene som har blitt ødelagt, for så å bytte ut et lite stykke og isolere godt igjen etterpå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant nettopp ut at det er e lekkasje i bakluken en plass. Alt stoffet helt nederst er gjennomvått. Kan det være dette som gjør at sentrallåsen ødelegges?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha demontert bakluken, ser jeg at det kommer inn rundt pakningen øverst ved bremselyset og vinduet. Ser ut som om det har lekket en stund. Er det noen deler der bak som kan bli skadet av vann slik at sentrallåsen begynner å tulle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.