#1 Skrevet Mars 30, 2009 (endret) Har aldri likt "chrom" speil men har lyst til å se åssen det blir seende ut på min bil da jeg har chrom grill,felger å rails:p tror ikke det blir noe serling men kan jo ikke skade å se: rolleyes La med disse 3 som dere kan bruke:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2009 Da har Tarjei Myhren Ordent ett bilde for meg:) Takker å bukker syntes ikke dette så stein galt ut synes det ble temmelig pent. men skulle gjerne hatt ett i fra en a sidene får å se helheten liksom noen som vill gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2009 Ingen som har bry å gjøre en rask photoshop? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2009 Er ikke proff på ps, men jeg kjedet meg i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2009 tusen takk..tror faktisk det blir slike speil:) har aldri likt det men synes ikke det så stein galt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2009 Va mener Folket? Alu eller chrome speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2009 Jeg personlig synes chrome hører hjemme på yankere og 24 toms felger.. Gå for originale s3 speil, også med tanke på kvalitet. Har erfart at de billige speilene flasser etterhvert, men som sagt, bare en personlig mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2009 jeg har krom kapper på speilene mine... jeg synes det passer bedre med krom siden man finner igjen andre detaljer på bilen som er krom (grill etc..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2009 ja jeg gikk for krom.. har krom grill. rails å felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2009 ja jeg gikk for krom.. har krom grill. rails å felger. ja da synes jeg det passer best.. men her er vel sikkert smaken som baken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...