#26 Skrevet Januar 5, 2005 Har noen kule blider at det jeg tror er Pål sitt innsug, noen som har programvare som kan redusere størrelsen på blidefilene for meg? Si ifra, så mailer jeg bildene, de er interessante for allmuen. J Husk at jeg har copyrighten på de Neida......det innsuget sammen med motoren havner i en urquattro iløpet av året forhåpentligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 6, 2005 Takker Rune! Da var det tid for bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 6, 2005 Og et S3 innsug med samme prinsipp, men uten trakter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 6, 2005 OG et til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 6, 2005 Legger vede et bilde av innsuget som jeg har fått laget til passaten, er et s4 innsug som det er fjernet service kanalene og flyttet og vinklet spjeld, har ellers orginal form inni. Har ikke kommet så langt at jeg har startet motoren enda, så vet ikke hvordan oppsette virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...