#1 Skrevet Mars 30, 2009 Spør og graver litt igjen. Har fått ut ventiler og alt. Men nå er det oljetetningene til ventilene jeg ikke får av. Sikkert mange som har gjort det....Hvordan gjør man det. Har prøvd med et par forskjellige tenger, men det er trangt der nede.... Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2009 hva med en slik en? denne kommer du vel til med? gjør ikkenoe om du ødelegger de gamle siden du sikkert skal bytte dem uansett. de satt ganske godt på gamlebilen min så er bare å ta i litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2009 Eller en 90graders bøyd segeringtang. Klem til så hetten blir oval, deretter slipp og vri tang og klem til så den blir rund igjen. Dette gjør at gummien som har satt seg på styringen løsner. Deretter trekk den rett opp evt med å rugge litt frem og tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2009 Bruker nebb tang jeg type lang, dro av mange små gummi biter men til slutt kommer alt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2009 Takker så mye for svar. Blir tanghandletur i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...