#1 Skrevet Mars 30, 2009 Noen som vet hva som skal til for å bytte wiren til døråpneren inne i bilen på førerdøra i en A6 C4? Sentrallåsen virker heller ikke fra førerdøra, men hvis jeg låser opp passasjerdøra går også førerdøra opp. Noen som vet hva som må byttes? Jeg regner jeg må ta av hele vindusramma? Så Var det den fjuskinga da, hvis jeg gir mye gass når bilen er kald så fjusker den. Den 'kutter' også et tidels sekund en sjelden gang på lave turtall. Fikk m meg at jeg må kjøpe 0bd-1-obd-2 overgang og overgang til usb til laptop. Noen som hvet hva mer jeg trenger for å diagnosisere problemet? Håper noen kan bidra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2009 Holder med å ta av dørtrekket for å bytte selve wiren. Skal du jobbe med selve låskassa må vindusramma av. Når det gjelder fuskinga må du nok oppgi noe mere info, type motor etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2009 Takk for svar. Det er en 2.8 liter 30 ventiler med 193 hester. De snakka om en kamakselføler eller noe sånt da de tok diagnose på et verksted. Kunne tenkt meg slik utstyr selv, men vet ikke helt hva jeg trenger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2009 Skal du lese av feilkoder trenger du utstyr du finner f.eks her : http://www.obd2.no/ på C4 trenger du også overgangkabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...