#1 Skrevet Mars 30, 2009 Jeg finner ikke Passat inspirasjonstråden....! Den trenger jeg... Vurderer nye sommerfelger til min sorte -05 Passat stv. Har kjørt med 20" og 18" og syns det har vært greit.... Nå vurderer jeg 19" eller 20" (pris har sef mye å si) Legg gjerne inn masse bilder... Har skikkelig lyst på OZ Leonardo i 20" men de er vel ikke så lett å få tak i (ikke særlig billig heller:tilber:) Ellers liker jeg fem-eika og godt med kant men alt er av interesse... Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=107534&highlight=3BG+inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2009 Takk takk...=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2009 Det er bare å legge inn flere tips her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...